Szkolenie
Google Analytics 4 w Krakowie

16 - 17 grudnia 2024

Wolne miejsca 5/8

REZERWUJ TERAZ

DO KOŃCA REJESTRACJI POZOSTAŁO

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

1

Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.

Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.

Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu

Zrozumiesz jak użytkownicy popadają w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają

Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.

Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

Dla kogo przeznaczone są szkolenia?

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM poprzez analitkę internetową:

2

3

4

5

6

Specjalistów ds. marketingu.

Kierowników i Managerów Agencji SEM.

Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.

Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Analytics.

Program szkolenia

PODSTAWOWEGO / 16 grudnia

Zaczynamy od określenia właściwych mierników sukcesu dla każdego z uczestników ściśle dopasowanych do prowadzonych przez nich projektów

START | 10:00

Uczymy się poprawnie interpretować dane w GA4

10:20

Przechodzimy przez proces odpowiedniej konfiguracji Google Analytics 4 pod konkretne projekty

11:00

PRZERWA KAWOWA | 11:30

Tworzymy persony oraz odpowiednio segmentujemy klientów na podstawie danych

14:30

Odpowiednio konfigurujemy system pod kątem analizy ruchu z różnych kanałów reklamowych

12:45

Wyznaczamy i konfigurujemy cele dopasowane pod projekty uczestników

11:45

PRZERWA OBIADOWA | 13:30

Szczegółowo analizujemy zachowania użytkowników na naszych stronach internetowych

15:30

Podsumowywujemy co należy wdrożyć i analizować dla każdego z projektów

16:30

ZAKOŃCZENIE | 17:00

albo do wyczerpania pytań ;)

REZERWUJ TERAZ

Cena: 1090 PLN netto

ZAAWANSOWANEGO / 17 grudnia

START | 10:00

Zaczynamy od krótkiej powtórki zagadnień z pierwszego dnia szkolenia oraz Q&A

PRZERWA KAWOWA | 11:30

Przechodzimy do zaawansowanych funkcji w GTM

11:00

Rozpoczynamy przygodę z Google Tag Manager'em na praktycznych przykładach

10:20

PRZERWA OBIADOWA | 13:30

Omawiamy i wdrażamy niestandardowe funkcje w Google Analytics 4

13:00

Konfigurujemy dodatkowe narzędzia analityczne

za pomocą GTM

11:45

Wdrażamy zbieranie zgód na ciasteczka (Consent Management)

14:30

ZAKOŃCZENIE | 17:00

albo do wyczerpania pytań ;)

Cena: 1690 PLN netto

REZERWUJ TERAZ

Afterparty dla wytrwałych! | 20:00

Afterparty dla wytrwałych! | 20:00

Łączymy źródła danych z BigQuery

Tworzymy dopasowane do potrzeb danego biznesu raporty w Google Looker Studio

PRZERWA KAWOWA | 16:15

PRZERWA KAWOWA | 16:15

15:30

16:30

1H KONSULTACJI GRATIS PO SZKOLENIU

LUB JEŚLI WOLISZ

PRZY REZERWACJI DWÓCH DNI SZKOLENIA CENA SPADA DO:

2390 PLN netto

Miejsce szkolenia

Szkolenie będzie odbywać się na krakowskim Zabłociu


Dzielnica swoją nazwę zawdzięcza położeniu "za błotem" ;) W XX wieku działały tu liczne fabryki, m. im. Fabryka Wyrobów Metalowych i Wyrobów do Parasoli "Superior".

I to dokładnie do tego miejsca, znanego dzisiaj z zagęszczenia startupów, agencji reklamowych i firm IT, zapraszam na szkolenie!

Dodatkowe informacje

Cena obejmuje:


- 1 lub 2 dni szkoleniowe

- materiały szkoleniowe

- catering w przerwach

- przepyszny obiad ;)


UWAGA!!!


Dla waszego komfortu ograniczam liczbę uczestników, którzy mogą brać udział w szkoleniu do 8 osób.

Pozostało 5 wolnych miejsc!

och Karol, czyli

Kim jest Dziedzic?

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

DOŁĄCZ DO MOJEJ GRUPY NA FB

ZNAJDŹ MNIE NA:

Opinie o trenerze

Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!

Michał Sadowski

CEO & Founder Brand24

Grzegorz Marczak

CEO Antyweb.pl

Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.

Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.

Michał Korba

Growth Manager User.com

Tomasz Stopka

CEO Semurai.pl

Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.

Kolejne terminy szkolenia

ZAREZERWUJ MIEJSCE

30 - 31 stycznia

ZAREZERWUJ MIEJSCE

24 - 25 lutego

PRZEJDŹ DO KURSU

A może wolisz kurs online?

PRZEJDŹ DO SZKOLENIA

Zobacz także szkolenie z Google Ads

Kontakt

Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl

zadzwoń: +48502972593

lub wypełnij formularz