Co zyskasz dzięki szkoleniu?
1
Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.
Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.
Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu
Zrozumiesz jak użytkownicy popadają w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają
Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.
Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!
Dla kogo przeznaczone są szkolenia?
Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM poprzez analitkę internetową:
2
3
4
5
6
Specjalistów ds. marketingu.
Kierowników i Managerów Agencji SEM.
Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.
Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.
Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Analytics.
Program szkolenia
PODSTAWOWEGO / 16 grudnia
Zaczynamy od określenia właściwych mierników sukcesu dla każdego z uczestników ściśle dopasowanych do prowadzonych przez nich projektów
START | 10:00
Uczymy się poprawnie interpretować dane w GA4
10:20
Przechodzimy przez proces odpowiedniej konfiguracji Google Analytics 4 pod konkretne projekty
11:00
PRZERWA KAWOWA | 11:30
Tworzymy persony oraz odpowiednio segmentujemy klientów na podstawie danych
14:30
Odpowiednio konfigurujemy system pod kątem analizy ruchu z różnych kanałów reklamowych
12:45
Wyznaczamy i konfigurujemy cele dopasowane pod projekty uczestników
11:45
PRZERWA OBIADOWA | 13:30
Szczegółowo analizujemy zachowania użytkowników na naszych stronach internetowych
15:30
Podsumowywujemy co należy wdrożyć i analizować dla każdego z projektów
16:30
ZAKOŃCZENIE | 17:00
albo do wyczerpania pytań ;)
Cena: 1090 PLN netto
ZAAWANSOWANEGO / 17 grudnia
START | 10:00
Zaczynamy od krótkiej powtórki zagadnień z pierwszego dnia szkolenia oraz Q&A
PRZERWA KAWOWA | 11:30
Przechodzimy do zaawansowanych funkcji w GTM
11:00
Rozpoczynamy przygodę z Google Tag Manager'em na praktycznych przykładach
10:20
PRZERWA OBIADOWA | 13:30
Omawiamy i wdrażamy niestandardowe funkcje w Google Analytics 4
13:00
Konfigurujemy dodatkowe narzędzia analityczne
za pomocą GTM
11:45
Wdrażamy zbieranie zgód na ciasteczka (Consent Management)
14:30
ZAKOŃCZENIE | 17:00
albo do wyczerpania pytań ;)
Cena: 1690 PLN netto
Afterparty dla wytrwałych! | 20:00
Afterparty dla wytrwałych! | 20:00
Łączymy źródła danych z BigQuery
Tworzymy dopasowane do potrzeb danego biznesu raporty w Google Looker Studio
PRZERWA KAWOWA | 16:15
PRZERWA KAWOWA | 16:15
15:30
16:30
1H KONSULTACJI GRATIS PO SZKOLENIU
LUB JEŚLI WOLISZ
PRZY REZERWACJI DWÓCH DNI SZKOLENIA CENA SPADA DO:
2390 PLN netto
Miejsce szkolenia
Szkolenie będzie odbywać się na krakowskim Zabłociu
Dzielnica swoją nazwę zawdzięcza położeniu "za błotem" ;) W XX wieku działały tu liczne fabryki, m. im. Fabryka Wyrobów Metalowych i Wyrobów do Parasoli "Superior".
I to dokładnie do tego miejsca, znanego dzisiaj z zagęszczenia startupów, agencji reklamowych i firm IT, zapraszam na szkolenie!
Dodatkowe informacje
Cena obejmuje:
- 1 lub 2 dni szkoleniowe
- materiały szkoleniowe
- catering w przerwach
- przepyszny obiad ;)
UWAGA!!!
Dla waszego komfortu ograniczam liczbę uczestników, którzy mogą brać udział w szkoleniu do 8 osób.
Pozostało 5 wolnych miejsc!
och Karol, czyli
Kim jest Dziedzic?
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
ZNAJDŹ MNIE NA:
Opinie o trenerze
Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!
Michał Sadowski
CEO & Founder Brand24
Grzegorz Marczak
CEO Antyweb.pl
Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.
Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.
Michał Korba
Growth Manager User.com
Tomasz Stopka
CEO Semurai.pl
Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.
Kolejne terminy szkolenia
A może wolisz kurs online?
Zobacz także szkolenie z Google Ads
Kontakt
Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl
zadzwoń: +48502972593
lub wypełnij formularz