Co zyskasz dzięki kursowi?
1
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?
Kurs jest kierowany do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:
2
3
4
5
6
Specjalistów ds. marketingu.
Kierowników i Managerów Agencji SEM.
Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.
Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.
Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.
Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.
Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu
Zrozumiesz jak użytkownicy popadają w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają
Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.
Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!
Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Analytics.
Program kursu
Konfiguracja Google Analytics 4
MODUŁ 2
MODUŁ 3
Analiza danych w GA4
MODUŁ 4
Google Tag Manager Server-side
MODUŁ 1
Google Tag Manager + Google Analytics 4
Przykładowy fragment kursu
W cenie kursu otrzymujesz:
Ponad 5 godzin konkretów, bez lania wody
Dodatkowe materiały do każdej lekcji
Dostęp do materiałów na cały rok
Dostęp do aktualizacji materiałów
Możliwość konsultacji w trakcie kursu
och Karol, czyli
Kim jest Dziedzic?
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
ZNAJDŹ MNIE NA:
Opinie o trenerze
Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!
Michał Sadowski
CEO & Founder Brand24
Grzegorz Marczak
CEO Antyweb.pl
Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.
Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.
Michał Korba
Growth Manager User.com
Tomasz Stopka
CEO Semurai.pl
Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.
Zobacz także kurs z Google Ads online
Szkolenie z Google Analytics offline
Masz pytania?
Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl
zadzwoń: +48502972593
Brzmi ok?