Ponad 6h konkretnych wdrożeń bez lania wody

Kurs
Google Analytics
Online

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Dołącz do ponad 3763 uczestników!

Co zyskasz dzięki kursowi?

1

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Kurs jest kierowany do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:

2

3

4

5

6

Specjalistów ds. marketingu.

Kierowników i Managerów Agencji SEM.

Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.

Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.

Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji.

Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojego projektu

Zrozumiesz jak użytkownicy popadają w interakcję z Twoją stroną i czego na niej szukają

Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.

Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci bez odpowiedniego wsparcia analitycznego nie miały prawa być efektywne!

Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Analytics.

Program kursu

  • Konfiguracja ustawień GA4
  • Wykluczanie bramek płatności w GA4
  • Wydłużenie okresu ważności ciasteczek
  • Łączenie GA4 i Google Search Console
  • Łączenie GA4 i Google Ads
  • Łączenie GA4 i Google Merchant Center
  • Łączenie GA4 i BigQuery
  • Wykluczanie ruchu wewnętrznego w GA4
  • Konfiguracja wewnętrznej wyszukiwarki w GA4
  • Konfiguracja cross-domain tracking w GA4
  • Tworzenie list remarketingowych do Google Ads
  • Grupowanie kanałów w GA4
  • Usuwanie danych wrażliwych (PII) w GA4

Konfiguracja Google Analytics 4

MODUŁ 2

MODUŁ 3

Analiza danych w GA4

  • Progowanie danych w GA4
  • Korzystanie z raportów eksploracji w GA4
  • Korzystanie z raportów eksploracji ścieżki w GA4
  • Korzystanie z raportów pokrywania się segmentów w GA4
  • Korzystanie z raportów eksploracji sekwencji ścieżki w GA4
  • Analiza wyszukiwanych haseł w wewnętrznej wyszukiwarce w GA4
  • Analiza efektywności contentu w GA4
  • Analiza efektywności produktów w GA4
  • Analiza wymiarów niestandardowych w GA4
  • Analiza ruchu wewnętrznego w GA4

MODUŁ 4

Google Tag Manager Server-side

  • Konfiguracja kontenera GTM Server-side
  • Mapowanie domeny do GTM Server-side
  • Konfiguracja klientów i tagów w GTM Server-side
  • Upgrade serwera Cloud Run
  • Konfiguracja Proxy GTM Server-side
  • Konfiguracja konwersji Google Ads w GTM Serwer-side

MODUŁ 1

Google Tag Manager + Google Analytics 4

  • Analiza kodów przed wdrożeniem GTM
  • Instalacja GTM + Google Analytics 4
  • Mierzenie interakcji ze stroną (kliknięcia w mail, telefon, pobrania plików itd.)
  • Implementacja modułu e-commerce
  • Mierzenie wysyłania formularza (zapytania mailowe, newslettery itd.)
  • Mierzenie kopiowania elementów na stronie (adresy email, nr telefonu itp.)
  • Mierzenie czytania treści
  • Mierzenie interakcji z wideo na stronie
  • Konfiguracja grupowania treści
  • Konfiguracja zbierania zgód na ciasteczka (Consent Management)
  • Konfiguracja konwersji w Google Ads
  • Konfiguracja konwersji rozszerzonych w Google Ads
  • Konfiguracja tagu remarketingu dynamicznego w Google Ads

Przykładowy fragment kursu

Click to play video

CENA KURSU TO

699 zł + VAT

(859 zł brutto)

ZAPISZ SIĘ NA KURS

W cenie kursu otrzymujesz:


Ponad 5 godzin konkretów, bez lania wody

Dodatkowe materiały do każdej lekcji

Dostęp do materiałów na cały rok

Dostęp do aktualizacji materiałów

Możliwość konsultacji w trakcie kursu

1398 zł + VAT

(1718 zł brutto)

ZAPISZ SIĘ NA DWA KURSY

1249 zł + VAT

(1537 zł brutto)

och Karol, czyli

Kim jest Dziedzic?

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

DOŁĄCZ DO MOJEJ GRUPY NA FB

ZNAJDŹ MNIE NA:

Opinie o trenerze

Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!

Michał Sadowski

CEO & Founder Brand24

Grzegorz Marczak

CEO Antyweb.pl

Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.

Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.

Michał Korba

Growth Manager User.com

Tomasz Stopka

CEO Semurai.pl

Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.

PRZEJDŹ DO KURSU

Zobacz także kurs z Google Ads online

PRZEJDŹ DO SZKOLENIA

Szkolenie z Google Analytics offline

Masz pytania?

Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl

zadzwoń: +48502972593

Brzmi ok?

ZAPISZ SIĘ NA KURS