Co zyskasz dzięki szkoleniu?
1
Dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci.
Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe.
Dzięki poznaniu tajników optymalizacji kampanii zwiększysz swój ROAS!
Poznasz pełne możliwości systemu Ads wraz z jego nowym interfejsem.
Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.
Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci mogą być o wiele skuteczniejsze niż do tej pory!
Dla kogo przeznaczone są szkolenia?
Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:
2
3
4
5
6
Specjalistów ds. marketingu.
Kierowników i Managerów Agencji SEM.
Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.
Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.
Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Ads.
Program szkolenia
PODSTAWOWEGO / 19 września
Zaczynamy od określenia celów kampanii dla każdego z uczestników ściśle dopasowanych do prowadzonych przez nich projektów
START | 10:00
Tworzymy strategię prowadzenia kampanii w wyszukiwarce oraz analizujemy dotychczas prowadzone działania
10:20
Analizujemy potencjalne zwroty z inwestycji
planowanych kampanii
11:00
PRZERWA KAWOWA | 11:30
Omawiamy techniki optymalizacji kampanii w wyszukiwarce
14:30
Tworzymy kampanie dynamiczne (DSA), produktowe (PLA) oraz remarketingowe (RLSA)
12:45
Krok po kroku tworzymy kampanie tekstowe w wyszukiwarce
11:45
PRZERWA OBIADOWA | 13:30
Przechodzimy przez analizę efektywności prowadzonych działań poprzez Google Analytics
15:30
Wspólnie określamy kolejne kroki jakie powinien poczynić każdy z uczestników w kolejnych miesiącach
16:30
ZAKOŃCZENIE | 17:00
albo do wyczerpania pytań ;)
Cena: 1090 PLN netto
ZAAWANSOWANEGO / 20 września
START | 10:00
Zaczynamy od krótkiej powtórki zagadnień z pierwszego dnia szkolenia oraz Q&A
PRZERWA KAWOWA | 11:30
Budujemy strategię prowadzenia kampanii display'owych oraz analizujemy dotychczas prowadzone działania
11:00
Tworzymy persony docelowych klientów pod późniejsze ich targetowanie w kampaniach
10:20
PRZERWA OBIADOWA | 13:30
Konfigurujemy kampanie remarketingowe oraz grupy odbiorców za pomocą Google Analytics
13:00
Tworzymy krok po kroku kampanie display'owe
(GDN, Discovery, Perfomance Max)
11:45
Omawiamy techniki optymalizacji kampanii display'owych
14:30
ZAKOŃCZENIE | 17:00
albo do wyczerpania pytań ;)
Cena: 1690 PLN netto
Afterparty dla wytrwałych! | 20:00
Afterparty dla wytrwałych! | 20:00
Przechodzimy przez zaawansowaną analizę efektywności prowadzonych działań w Google Analytics
Opracowujemy strategię reklamową dla każdego uczestnika na kolejne miesiące działań z Google Ads
PRZERWA KAWOWA | 16:15
PRZERWA KAWOWA | 16:15
15:30
16:30
1H KONSULTACJI GRATIS PO SZKOLENIU
LUB JEŚLI WOLISZ
PRZY REZERWACJI DWÓCH DNI SZKOLENIA CENA SPADA DO:
2390 PLN netto
Miejsce szkolenia
Szkolenie będzie odbywać się na krakowskim Zabłociu
Dzielnica swoją nazwę zawdzięcza położeniu "za błotem" ;) W XX wieku działały tu liczne fabryki, m. im. Fabryka Wyrobów Metalowych i Wyrobów do Parasoli "Superior".
I to dokładnie do tego miejsca, znanego dzisiaj z zagęszczenia startupów, agencji reklamowych i firm IT, zapraszam na szkolenie!
Dodatkowe informacje
Cena obejmuje:
- 1 lub 2 dni szkoleniowe
- materiały szkoleniowe
- catering w przerwach
- przepyszny obiad ;)
UWAGA!!!
Dla waszego komfortu ograniczam liczbę uczestników, którzy mogą brać udział w szkoleniu do 8 osób.
Pozostało 1 wolne miejsce!
och Karol, czyli
Kim jest Dziedzic?
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
ZNAJDŹ MNIE NA:
Opinie o trenerze
Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!
Michał Sadowski
CEO & Founder Brand24
Grzegorz Marczak
CEO Antyweb.pl
Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.
Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.
Michał Korba
Growth Manager User.com
Tomasz Stopka
CEO Semurai.pl
Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.
Kolejne terminy szkolenia
A może wolisz kurs online?
Zobacz także szkolenie z Google Analytics
Kontakt
Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl
zadzwoń: +48502972593
lub wypełnij formularz