6h konkretnych

przykładów bez lania wody

Kurs
Google Ads
Online

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Dołącz do ponad 450 uczestników!

Co zyskasz dzięki kursowi?

1

Dowiesz się, w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci.

Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe.

Dzięki poznaniu tajników optymalizacji kampanii zwiększysz swój ROAS!

Poznasz pełne możliwości systemu Ads wraz z jego nowym interfejsem.

Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez firmy zewnętrzne.

Przekonasz się, że Twoje działania reklamowe w sieci mogą być o wiele skuteczniejsze niż do tej pory!

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą podnieść efektywność swoich działań związanych z działaniami SEM:

2

3

4

5

6

Specjalistów ds. marketingu.

Kierowników i Managerów Agencji SEM.

Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.

Osób zlecających działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Oraz do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje z zakresu Google Ads.

Program kursu

MODUŁ 1

  • Co musisz przygotować przed uruchomieniem kampanii?
  • Łączenie Google Ads i Google Analytics
  • Importowanie celów do Google Ads
  • Korzystanie z optymalizatorów konwersji
  • Tworzenie list remarketingowych w Google Analytics
  • Tworzenie eksperymentów w Google Ads

Konfiguracja

MODUŁ 4

  • Konfiguracja kampanii display
  • Grupy docelowe w GDN
  • Tworzenie reklam display’owych
  • Optymalizacja kampanii GDN
  • Inteligentne kampanie display’owe
  • Konfiguracja kampanii w Gmailu (GSP)
  • Grupy docelowe w GSP
  • Tworzenie reklam w Gmailu
  • Konfiguracja kampanii remarketingowych
  • Remarketing dynamiczny
  • Research słów kluczowych
  • Określanie budżetu kampanii
  • Konfiguracja kampanii
  • Budowa struktura kampanii
  • Tworzenie reklam
  • Tworzenie rozszerzeń reklam
  • Analiza wyniku jakości
  • Optymalizacja kampanii
  • Kampanie dynamiczne (DSA)
  • Kampanie remarketingowe (RLSA)

Kampanie tekstowe

MODUŁ 2

MODUŁ 3

Kampanie produktowe

  • Konfiguracja kampanii
  • Optymalizacja kampanii
  • Inteligentne kampanie produktowe

Kampanie display'owe

  • Konfiguracja kampanii na Youtube
  • Grupy docelowe w Youtube
  • Optymalizacja kampanii w Youtube
  • Kampanie remarketingowe w Youtube

Kampanie display'owe

MODUŁ 5

Przykładowy fragment kursu

CENA KURSU TO

699 zł + VAT

(859 zł brutto)

ZAPISZ SIĘ NA KURS

W cenie kursu otrzymujesz:


6 godzin konkretów, bez lania wody

Dodatkowe materiały do każdej lekcji

Dostęp do materiałów na cały rok

Dostęp do aktualizacji materiałów

Możliwość konsultacji w trakcie kursu

1398 zł + VAT

(1718 zł brutto)

ZAPISZ SIĘ NA DWA KURSY

1249 zł + VAT

(1537 zł brutto)

och Karol, czyli

Kim jest Dziedzic?

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

DOŁĄCZ DO MOJEJ GRUPY NA FB

ZNAJDŹ MNIE NA:

Opinie o trenerze

Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom!

Michał Sadowski

CEO & Founder Brand24

Grzegorz Marczak

CEO Antyweb.pl

Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoja fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo często nie tylko poprawiając błędy ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów.

Najlepszy ekspert w kwestii Google Analitics, z jakim przyszło mi pracować. Dobry trener zarówno dla zaczynających swoją przygodę z analityką internetową jak i osób którym wydaje się, że już coś umieją.

Michał Korba

Growth Manager User.com

Tomasz Stopka

CEO Semurai.pl

Z Karolem miałem przyjemność pracować nad wieloma projektami. Jego podejście do kwestii analityki zawsze budziło mój szacunek. Zdeterminowany perfekcjonista, chcący dla klienta jak najlepiej. Jego podejście do analityki doskonale współgra z działaniami SEO.

PRZEJDŹ DO KURSU

Zobacz także kurs z Google Analytics

PRZEJDŹ DO SZKOLENIA

Szkolenie z Google Ads offline

Masz pytania?

Napisz do mnie: kontakt@karoldziedzic.pl

zadzwoń: +48502972593

Brzmi ok?

ZAPISZ SIĘ NA KURS